Klienci Banku Millenium doświadczają niedogodności, zwłaszcza ci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej banku. Od dwóch godzin, instytucja finansowa staje w obliczu problemów technicznych, które na razie są nierozwiązane.
Użytkownicy aplikacji po zalogowaniu widzą komunikat informujący o „chwilowych utrudnieniach” w funkcjonowaniu aplikacji. Bank zapewnia w dalszej części wiadomości, że trwają intensywne próby naprawienia problemu. W komunikacie czytamy także przeprosiny za zaistniałe utrudnienia.
Jak podaje witryna, od około godziny nie można korzystać z bankowości mobilnej Banku Millenium. Użytkownik powiadomił, że praktycznie żadna funkcja nie jest dostępna, włączając w to BLIK czy kartę.
Problem techniczny pojawił się w piątkowe przedpołudnie, około godziny 11.
Bank Millennium SA to warszawska instytucja komercyjna, która istnieje na rynku od 20 lat. W roku 2021 bank znalazł się na siódmym miejscu w Polsce pod względem wartości posiadanych aktywów. Bank Millennium obsługuje swoich klientów za pośrednictwem sieci placówek na terenie całego kraju oraz prowadzi działalność w zakresie bankowości internetowej, telefonicznej i mobilnej.